HALAMAN

21 November, 2012

Fasa Baru

Assalamualaikum w.b.t.

Saya biarkan entri kali ini bercerita melalui gambar-gambar sahaja untuk menjelaskan betapa kita hidup ini akan melalui fasa-fasa tertentu.

Tetapi, saya ambil kesempatan di sini untuk menganjurkan satu peraduan.

Kalian boleh menghasilkan dialog-dialog kreatif melalui gambar-gambar yang akan saya kongsikan, seterusnya emelkan ke ilham.hafiz111@gmail.com dengan menyatakan gambar yang mana satu yang anda pilih.

Dialog paling kreatif akan mendapat hadiah misteri daripada saya, insyaAllah. Saya nantikan dialog-dialog kreatif anda! Selamat mencuba. =)

_MG_0680

DSC_0904

DSC_1009

11.11.2012 – Majlis Perkahwinan HAFIZ & MU’IZZAH di Terengganu
17.11.2012 – Majlis Perkahwinan HAFIZ & MU’IZZAH di Perak

Syukur Alhamdulillah… Terima kasih kepada semua yang hadir.

No comments: